Vážení vlastníci a nájomcovia bytov,
v súvislosti s vyhlásením mimoriadnej udalosti ohrozenia verejného zdravia z dôvodu ochorenia COVID-19 a zabezpečenia riadneho chodu organizácie a bezpečnosti a ochrany zdravia zamestnancov a zákazníkov
boli s účinnosťou od 12.03.2020 do odvolania
prijaté nasledovné preventívne opatrenia:
- 1. pre zákazníkov a dodávateľov:
- a. všetky požiadavky prioritne riešiť e-mailom alebo telefonicky. V prípadoch, ktoré vyžadujú osobné vybavenie,žiadame o dodržanie stránkových hodín, prípadne o kontaktovanie konkrétneho zamestnanca za účelom vyriešeniapožiadavky.
- b. v prípade akýchkoľvek príznakov vírusového ochorenia zvážiť osobnú návštevu v budove družstva,
- c. zmena stránkových hodín pre osobné vybavenie zákazníkov nasledovne:
pondelok |
07:30-11:15 |
12:00-16:00 |
Utorok |
Nestránkový deň |
|
Streda |
07:30 - 11:15 |
12:00 - 16:00 |
Štvrtok |
Nestránkový deň |
|
Piatok |
07:30 - 11:15
Nestánkový deň
|
12:00 - 14:00
|
- d. pozastavenie organizácie schôdzí a písomných hlasovaní vlastníkov bytov a NP, výberových konaní a pracovnýchstretnutí,
- e. pozastavenie premontáže a servisov PRNV* a vodomerov v bytoch.
- Pozn.: * pomerových rozdeľovačov nákladov vykurovania
- 2. pre družstvo a jeho zamestnancov:
- a. v prípade akýchkoľvek príznakov vírusového ochorenia a zvýšenej telesnej teploty zamestnanca je tento povinný tooznámiť zamestnávateľovi a nezdržiavať sa na pracovisku,
- b. obmedzenie osobného kontaktu a dodržiavanie bezpečnej vzdialenosti pri kontakte so zákazníkom,
- c. zvýšenie sanitácie, zintenzívnenie upratovania, montáž dávkovačov s dezinfekčným prostriedkom na všetkých WC v budove na Tulskej 33 v Žiline,
- d. pozastavenie organizácie schôdzí a písomných hlasovaní vlastníkov bytov a NP, výberových konaní a pracovných stretnutí,
- e. pozastavenie premontáže a servisov PRNV* a vodomerov v bytoch,
- Pozn.: * pomerových rozdeľovačov nákladov vykurovania
- f. pozastavenie prenájmu zasadacej miestnosti,
- g. pozastavenie interných školení a účasti na externých podujatiach, školeniach, seminároch a konferenciách,
- h. podozrenie na nedodržiavanie vydaných opatrení zo strany zamestnancov, zákazníkov a dodávateľov oznámiť ihneď predsedovi predstavenstva.
-
-
V spolupráci s Mestom Žilina sme na dostupné emailové adresy zasielali informačný leták „POMOC ĽUĎOM V NÚDZI“, ktorého cieľom je, aby v súčasnej mimoriadnej situácií nikto vo vašom okolí neostal bez pomoci.
Prosíme domovníkov a ZVB o pomoc pri vyvesení letáku na vstupných dverách alebo na miestach obvyklých v bytových domoch. Ak nemáte možnosť leták vytlačiť, môžete si ho vyzdvihnúť u inormátorov OSBD.